2012. április 12., csütörtök

Adni jó !

Nem titok, én egy aprócska kis vállalkozó vagyok. Van egy Kreatív Hobby termékekkel foglalkozó webáruházam (ez itt a reklám helye :-) ,de azért nézd meg, ha van kedved http://www.kreativhobby-decoupage.hu) és hát pici ez a vállalkozás, de mással is foglalkozik így nekem már annyi munkám volt, hogy nem bírtam egyedül. Ekkor jön az, hogy az ember lánya elkezd alkalmazottat keresni. Keresni, hmm… hát igen nagyon sok munkanélküli van ez tény, de dolgozni akaró, azért nem annyi persze tisztelet a kivételnek. Bevallom egy darabig jöttek mentek, és amikor már azt mondtam, ELÉG nem kell senki majd én mindent megoldok inkább egyedül, na, akkor beszélt rá a férjem, hogy ez nem fog menni és igenis kell valaki.
No, jó gondoltam még egy utolsó próba. Életem egyik legjobb döntése volt. Lassan egy éve mondhatom, hogy nemcsak egy megbízható, talpraesett alkalmazottat találtam, hanem egy barátnőt is, akire mindig számíthatok még munkaidőn túl is. Nagyon örülök, hogy így alakult és remélem sokáig fog tartani ez az állapot. Amiért viszont elmeséltem nektek ezt az egészet az nem más, mint az ajándékozás öröme. Szerintem sokan vagyunk úgy, hogy nem csak kapni jó, de adni is. Nem is olyan rég volt az ő szülinapja.
Íme, az én ajándékom, neki. Úgy láttam örült :-).




Az egyik kedvencem az üvegtál. Szeretem díszíteni, mert nem nehéz és mégis látványos, hiszen az árnyékolással szinte festményszerű hatást érhetünk el. Annyi csak a titka, hogy fordítva kell kezdeni a technikát. Általában először alapozunk, festünk és utána jöhet a szalvéta felragasztása és az árnyékolás itt viszont először jöhet a ragasztás majd az árnyékolás és végül a festés. Persze ezt is, mint a decoupage technikán belül több féle módon lehet variálni. Mondjuk, ha repeszteni szeretnénk, értelemszerűen az lenne az első és csak utána jön a szalvéta és a többi.  

Ha esetleg többet szeretnél erről tudni szívesen adok pontos leírást csak kérdezz bátran.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése