2012. április 12., csütörtök

Itt a tavasz !

Szeretem a tavasz illatát !

Minden évszaknak megvannak a maga sajátosságai és mindegyiket lehet valamiért szeretni. No, de a tavasz az valami egészen más, nincs ehhez fogható. Amikor ébred a természet, minden megújul és feléled álmából. Ki lehet menni úgy, hogy nem kell öt pulcsi és vastag kabát. Élvezheted a lágy szelőt, ami feléd fújja a rügyező fák és a korai virágok illatát.  A lakásban ilyenkor nyílnak az orchideák. 




Mint láthatod nálam is.  

Ez adott ötletet arra, hogy kis virág fácskákat készítsek. Apró kiegészítőkből, természetesen decoupage technikával vegyítve. Nagyon egyszerű, de érdekes és látványos darabok. Amikor kész lett mindenki csodálta, mert ilyet még nem láttak. A gömbök hungarocellből vannak, ezekre decoupagoltam. Fa pálcika a szára és hagyományos virágcserép az alja. Összeállítást követően pedig zöld mohával és egyéb apróságokkal díszítettem. Persze lehet ezt még fokozni, de én szeretem az egyszerű és tiszta vonalakat, ezért nem is használtam más dolgokat. Persze az ötlet a tiéd és bármit lehet, akár repeszteni, pasztázni, aranyozni és még sorolhatnám, hiszen kimeríthetetlenül válogathatsz. 



Nagyon szeretem a virágokat. Van is belőlük bőven a lakásban. Viszont szeretem azokat is, amelyek éppen egy ébredő természetre emlékeztetnek akkor is, amikor kint éppen zord hideg van. Az én kis virágfácskáim mindig a tavaszra és a kellemes, meleg nyárra emlékeztetnek.

Remélem sikerült új és érdekes ötletet adnom az alkotni vágyóknak. Használd csak az alapgondolatot és a többi már a saját fantáziádon múlik.

Jó alkotást !


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése