2012. április 11., szerda

Mit is adjak ajándékba ?

Gondolom nálatok is előfordult már, hogy gondban voltatok egy számotokra kedves személy megajándékozásával kapcsolatban és mindegy, hogy szülinap, névnap vagy éppen karácsony volt az a bizonyos ünnepnap. Amióta ráéreztem a decoupage ízére, eldöntöttem, hogy csakis egyedi ajándékokat fogok adni mindenkinek. Sőt a saját kezemmel fogom elkészíteni így lesz különleges. Elmondom nektek óriási sikere volt az általam készített vagy díszített tárgyaknak. Kivétel nélkül mindenki ámult - bámult és itt jegyzem meg a kezdő kreatívkodóknak, hogy nem kevés önbizalmat merítettem ezekből a dicséretekből. Ezek viszont arra ösztönöztek, hogy mindig precízebb és szebb munkákat adjak ki a kezemből, sőt arra is, hogy mindig újabb és újabb technikákat próbáljak ki.
Belenéztem a galériámba, hogy mi is volt az első ilyen ajándék, amit készítettem. Elárulom nektek a húgom volt az első „kísérleti alany”.

 



Ezt készítettem szülinapjára. Amikor kibontotta percekig csak áradozott, hogy ilyen szép meg olyan szép. Én meg csak szerényen közöltem „ Ugyan semmiség ! „,de nagyon örültem, hogy neki is tetszik.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése